در قدم اول، آدرس سایت ثنا، یعنی sana.adliran.ir را در مرورگر دستگاه خود، وارد کرده تا مطابق تصویر زیر، وارد صفحه اصلی سایت شوید. سپس، بر روی گزینه ثبت نام برخط ثبت نام شخص حقیقی، کلیک نمایید.

در این مرحله از مراحل ثبت نام ثنا، اطلاعات مربوط به کد ملی، تاریخ تولد، شماره سریال شناسنامه و کد امنیتی را در کادرهای مشخص شده در تصویر، وارد کرده و دکمه ادامه را بزنید.

در صفحه جدید، شرایط و مقررات استفاده از سامانه ثنا به شما نشان داده می شود؛ برای ادامه، دکمه تایید را بزنید.

در این مرحله از مراحل ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا، مشخصات شناسنامه ای خود را در کادرهای تعیین شده، وارد کرده و دکمه مرحله بعد را کلیک نمایید.

اکنون، اطلاعات تماس خود را در کادرهای تعیین شده، وارد کرده و مجددا، دکمه مرحله بعد را بزنید.

در این مرحله از مراحل ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا، اطلاعات مربوط به اقامتگاه خود ( محل سکونت یا کار ) را در کادرهای مربوطه وارد کرده و دکمه مرحله بعد را کلیک نمایید.

در صفحه جدید، میزان تحصیلات و شغل خود را مشخص کرده و دکمه (ثبت اولیه اطلاعات) را کلیک نمایید.

اکنون، سامانه ثنا، یک کد را به شماره همراه شما ارسال می کند؛ شماره همراه و کد ارسال شده را در کادرهای مشخص شده در تصویر، وارد کرده و سپس، دکمه تایید کد امنیتی را کلیک نمایید.

آموزش ثبت نام ثنا

آموزش ثبت نام ثنا

در این مرحله از مراحل ثبت نام ثنا، لازم است که اقدام به پرداخت هزینه احراز هویت نمایید. بدین منظور، یکی از کارگزاران را از منوی موجود در تصویر، انتخاب کرده و سپس، دکمه پرداخت هزینه را بزنید.

اکنون وارد درگاه پرداخت بانکی شده و برای پرداخت هزینه احراز هویت، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید.

پس از پرداخت هزینه احراز هویت و بازگشت به سایت ثنا، دکمه شروع احراز هویت غیر حضوری را بزنید.

در این مرحله از مراحل ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا، با استفاده از دوربین موبایل یا وب کم لپ تاپ، عکس خود را به گونه ای بگیرید که صورت، در نقطه مشخص شده، طبق دستور العمل باشد.

در این صفحه، امضای الکترونیک خود را با لمس صفحه موبایل، وارد کرده و دکمه ثبت و ادامه را بزنید.

در این مرحله، یک عبارت به شما نشان داده می شود. ابتدا، روی دکمه (record a video) کلیک کرده، سپس، آن عبارت را تکرار نموده و در نهایت، دکمه ارسال ویدئو را بزنید.

ثبت نام شما تکمیل شد. جهت دریافت برگه ثنا از طریق این لینک اقدام کنید.